គណៈកម្មការវាយតម្លៃ អង្គភាពផ្តល់សេវា សាធារណៈថ្នាក់ជាតិ (គ.វ.ជ.) ពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារ និងដាក់ទិសដៅបន្ត ដើម្បីជំរុញការ ផ្តល់សេវាសាធារណៈ ជូនប្រជាពលរដ្ឋ កាន់តែប្រសើរឡើង ពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ

(ភ្នំពេញ)៖ គណៈកម្មការវាយតម្លៃ អង្គភាពផ្តល់សេវា សាធារណៈថ្នាក់ជាតិ (គ.វ.ជ.) បានប្រជុំគ្នានារសៀល ថ្ងៃទី២០ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥ ដើម្បីពិនិត្យវឌ្ឍនភាព ការងាររយៈពេល៨ខែ ក្នុងឆ្នាំ២០២៥ និងកំណត់វិធាន ការអនុវត្តបន្ត សម្រាប់ការងារវាយតម្លៃ និងការទទួលស្គាល់ អង្គភាពផ្តល់សេវា សាធារណៈគំរូ ក្នុងវិស័យអប់រំ និងវិស័យសុខាភិបាល។ កិច្ចប្រជុំនេះ ដឹកនាំដោយ ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី ឧបនាយករដ្ឋមន្រ្តី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួង មុខងារសាធារណៈ និងជាប្រធាន គ.វ.ជ.។

បន្ថែមលើការងារ ដែលសម្រេចបាន និងការងារឆ្ពោះទៅមុខ ដែលបានរាយកាណ៍ ជូនអង្គប្រជុំ គណៈកម្មការ បានពិភាក្សាទៅ លើការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព តារាងលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យ សម្រាប់ការវាយតម្លៃ និងការទទួលស្គាល់ អង្គភាពផ្តល់ សេវាសាធារណៈ គំរូនៅក្នុងឆ្នាំ២០២៦។

មានប្រសាសន៍ ក្នុងកិច្ចប្រជុំ ឯកឧត្តម ឧបនាយករដ្ឋមន្រ្តី ហ៊ុន ម៉ានី បានវាយតម្លៃខ្ពស់ និងកោតសរសើរ ចំពោះក្រុមការងារ ពិសេសគណៈ កម្មការគ្រប់ៗរូប ដែលបានចូលរួមជា ផ្នែកមួយនៅក្នុងការ ធ្វើឱ្យអង្គភាពផ្តល់សេវា សាធារណៈក្នុងវិស័យ អប់រំនិងវិស័យសុខាភិបាល មានការវិវឌ្ឍទៅមុខ គួរឱ្យកត់សម្គាល់។

ទន្ទឹមនេះ កិច្ចការដែលគណៈ កម្មការគ្រប់ជាន់ថ្នាក់ និងភាគីពាក់ព័ន្ធ កំពុងរួមសហការគ្នាធ្វើនេះ ពិតជាបានចូលរួម លើកកម្ពស់ការផ្តល់ សេវាល្អដល់ប្រជាជន ព្រមទាំងរំលេចបាន នូវឧត្តមភាពជាមន្ត្រី ដែលបានអនុវត្ត ការងារចេញពីបេះដូង នៅគ្រប់គោលដៅ ទូទាំងប្រទេស។

កិច្ចប្រជុំនារសៀលនេះ ទទួលបានការចូល រួមមតិយោបល់គ្នា យ៉ាងផុលផុស ហើយក៏បានបង្ហាញ ស្មារតីថា ការងារ ដែលកំពុងអនុវត្តនេះ គឺជាផ្នែកដែលប្រទាក់ ក្រឡាគ្នាជាមួយនឹង ការងារដទៃៗទៀត នៃការកែទម្រង់ រដ្ឋបាលសាធារណៈ ធ្វើយ៉ាងណាឱ្យការ ផ្តល់សេវាសាធារណៈ បានកាន់តែកៀក កាន់តែប្រសើរ និងផ្តល់ប្រយោជន៍ ជាអាទិភាពដល់ ប្រជាពលរដ្ឋ របស់យើងគ្រប់ៗរូប។​

គួររម្លឹកដែលថា ក្នុងពេលនេះ កម្មវិធីវាយតម្លៃ និងទទួលស្គាល់អង្គភាព ផ្តល់សេវាសាធារណៈគំរូ កំពុងបើកឱកាសដល់ អង្គភាពដាក់ពាក្យ ប្រកួតប្រជែងសម្រាប់ ឆ្នាំ២០២៥។ ​ឆ្នាំនេះ គោលដៅដែលគណៈ កម្មការសម្រេច វិនិច្ឆ័យរួមមាន៖ មណ្ឌលសុខភាព សម្រាប់វិស័យ សុខាភិបាល។ រីឯវិស័យអប់រំ រួមមាន៖​ សាលាបឋមសិក្សា និងអនុវិទ្យាល័យ។ ប្រភព៖ ក្រសួងមុខងារសាធារណៈ

You might like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *