(ភ្នំពេញ)៖ អ្នកនាំពាក្យ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ឯកឧត្តម ផន រឹម បានឱ្យដឹងនាព្រឹក ថ្ងៃទី១៩ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥នេះថា គិតត្រឹមពាក់ កណ្តាលខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥នេះ គម្រោងស្ថាបនា ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា) សាងសង់បាន៤១% ហើយ។
ស្ពាននេះបើកការដ្ឋាន សាងសង់ជាផ្លូវការ នៅថ្ងៃទី១៩ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២៤ ក្រោមអធិបតីភាព ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់សម្តេច មហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រី និងឯកឧត្តម វ៉ាង វិនធៀន អតីតឯកអគ្គរដ្ឋទូត ចិនប្រចាំកម្ពុជា។ ពេលនេះការដ្ឋានកំពុង សម្រុកខ្លាំង ដោយគោរពតាមបទ ដ្ឋានបច្ចេកទេស និងកិច្ចសន្យាបច្ចេកទេស ប្រកបដោយគុណភាព និងសោភណ័្ឌភាព។
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង បានពន្លឿនការងារ សាងសង់ផ្លូវតភ្ជាប់ ទៅផ្លូវជាតិលេខ១ និងបន្តពង្រឹងសុវត្ថិភាពការងារ ដោយហេតុថារដូវវស្សា ទឹកទន្លេចាប់ផ្តើមឡើង និងបន្តថែទាំ ដោយបំពាក់បន្ថែម ពោងសុវត្ថិភាព លើទឹកធានាបីសុវត្ថិភាព អ្នកប្រើប្រាស់មធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក ឆ្លងទីតាំងការដ្ឋាននោះ។
បច្ចុប្បន្នការងារស្ពាន ផ្នែកខាងកើតស្ពាន សម្រេចបាន៖ ១/ផ្នែកគ្រឹះស្ពាន សម្រេចបានប្រមាណ ៦១,៥០% ក្នុងនោះសសរគ្រឹះចំនួន ១៥៦ដើម សម្រេចបាន ១៣៧ដើម ២០ជើងតាង សម្រេចបានចំនួន៩ និងធ្នឹមភ្ជាប់ ក្រោមចំនួន១២ សម្រេចបាន ៨ធ្នឹម។ ២/រចនាសម្ព័ន្ធក្រោម ស្ពានសម្រេចបាន២៦,១២% រួមមាន៖តួសរសរស្ពាន១២ សម្រេចបាន៦សរសរ, សរសរស្ពាន ៥២ សម្រេចបាន២៤ និងធ្នឹមភ្ជាប់ក្បាលសរសរ ទទឹងស្ពានចំនួន៣៤ សម្រេចបាន១០ធ្នឹម ព្រមទាំងការងារសំខាន់ៗ មួយចំនួនទៀត។
គិតត្រឹមដើមខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥នេះ ការងារសម្រេចបាន ១៧ខែហើយ ស្មើនឹង ៤០% នៃផែនការសាងសង់ ៤២ខែ ដោយមិនយឺតយ៉ាវជាង កម្មវិធីការងារដែលគ្រោងទុកទេ។ គម្រោងនេះ ត្រៀមបញ្ចប់នៅដើមឆ្នាំ២០២៨ខាងមុខ។
តាមអ្នកនាំពាក្យខាងលើ បានគូសរំលេចថា ពេលលសាងសង់រួចស្ពាននេះនឹងជួយ៖
-កាត់បន្ថយការកកស្ទះ ចរាចរណ៍លើស្ពាន ព្រះមុនីវង្សឆ្លងកាត់ ទន្លេបាសាក់ ភ្ជាប់ផ្លូវជាតិលេខ១ ខណ្ឌច្បារអំពៅ។
– ជួយពង្រឹងដល់ទំនាក់ទំនង សេដ្ឋកិច្ចសង្គម រវាងរាជធានីភ្នំពេញ ប៉ែកខាងត្បូង ព្រលានយន្តហោះ អន្តរជាតិតេជោក្រុងតាខ្មៅ ជាពិសេស ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងដល់ ប្រសិទ្ធភាពនៃការដឹកជញ្ជូន និងភស្តុភារកម្មនៅ ក្នុងតំបន់រាជធានីភ្នំពេញ ។ និង-កាត់បន្ថយការ កកស្ទះចរាចរណ៍ នៅតាមដងទន្លេបាសាក់ និងជួយពន្លឿនការអភិវឌ្ឍ តំបន់នោះផងដែរ៕