អភិបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺ ចាត់ទុកការលើកកម្ពស់ អភិបាលកិច្ចល្អ ក្នុងការផ្ដល់សេវា និងនីតិវិធីសម្រុះសម្រួល ដោះស្រាយពាក្យបណ្ដឹង នៅរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ គឺជាកិច្ចការសំខាន់

(កំពង់ស្ពឺ)៖ ឯកឧត្តមបណ្ឌិត ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលនៃគណៈ អភិបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺ បានថ្លែងចាត់ទុក ការលើកកម្ពស់ អភិបាលកិច្ចល្អ ក្នុងការផ្ដល់សេវា និងនីតិវិធីសម្រុះសម្រួល ដោះស្រាយពាក្យបណ្ដឹង នៅរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ គឺជាកិច្ចការសំខាន់។

ការលើកឡើងរបស់ ឯកឧត្តមបណ្ឌិត ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលនៃគណៈ អភិបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺ នាឱកាសអញ្ជើញ ជាអធិបតីក្នុងវគ្គ ផ្សព្វផ្សាយអំពីតួនាទី ភារកិច្ច បែបបទ និងនីតិវិធីសម្រុះសម្រួល ដោះស្រាយបណ្ដឹង របស់ការិយាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋខេត្ត ដោយមានការ អញ្ជើញចូលរួមពី អភិបាលរងខេត្តលោក លោកស្រី ប្រធានមន្ទីរជុំវិញខេត្ត និងប្រធានកាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋ ក្រុង ស្រុក សមាសភាព ចូលរួមប្រមាណ ២០០នាក់ នាថ្ងៃទី១៩ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥។

នាឱកាសនោះ ឯកឧត្តមបណ្ឌិត អភិបាលខេត្ត មានប្រសាសន៍ថា វគ្គផ្សព្វផ្សាយនេះ ក្នុងគោលបំណង ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយ ទៅដល់លោក មេភូមិ អាជីវករ សិស្សានុសិស្សលោកគ្រូអ្នកគ្រូ សាធារណជនបានជ្រាប ថាតើការិយាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋមានតួនាទី រចនាសម្ព័ន្ធភារកិច្ច និងសិទ្ធិអំណាចអ្វីខ្លះ? តើអ្វីទៅជាការិយាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋ?

ដោយរាជរដ្ឋាភិបាល បានចេញនូវអនុក្រឹត្យ ស្ដីពី ការបង្កើតការិយាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋ នៅរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ ក្នុងគោលបំណងលើក កម្ពស់អភិបាលកិច្ចល្អ ក្នុងការផ្ដល់សេវានៅ រដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ ក្នុងការទទួលសម្រប សម្រួលដោះស្រាយ បណ្ដឹងនៅក្រៅ ប្រព័ន្ធតុលាការ ដែលពាក់ព័ន្ធនិងការ ផ្ដល់សេវាសាធារណៈ។

ឯកឧត្តមបណ្ឌិត អភិបាលខេត្ត ក៏បានផ្តល់មតិណែនាំជូ នអង្គពិធីទាំងមូលឱ្យ បានយល់ជ្រួតជ្រាប អំពីរចនាសម្ព័ន្ធ តួនាទី ភារកិច្ច សមត្ថកិច្ច សិទ្ធិអំណាច ការសម្រុះសម្រួលដោះស្រាយ បណ្តឹងនៅតុពិសេស ការទទួលពាក្យបណ្តឹង និងការស៊ើបអង្កេត បណ្តឹងរបស់ការិយាល័យ ប្រជាពលរដ្ឋ ជាពិសេសក្នុងគោល បំណងសហការពី គ្រប់អង្គភាពពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីលើកកម្ពស់អភិបាលកិច្ចល្អ ក្នុងការផ្តល់សេវានៅ រដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ និងសម្រុះសម្រួល ដោះស្រាយបណ្ដឹងនៅ ក្រៅប្រព័ន្ធតុលាការក្នុង ការផ្តល់សេវាសាធារណៈ ឱ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់៕ ប្រភព ៖ រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺ

You might like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *